Choose your languageand country
niemiecki
angielski
polski
OK
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Warunki i zamówienia hurtowe

AAB istnieje od roku 1995. Od początku 2003 roku specjalizujemy się w chłodzeniu i wyciszaniu PC oraz laptopów. W latach 2003-2008 byliśmy oficjalnym dystrybutorem marki Arctic Cooling. Na początku 2008 roku wprowadziliśmy do oferty produkty własne, firmowane nazwą AAB COOLING. W swojej działalności firma AAB duży nacisk kładzie dostarczenie klientowi produktów wysokiej jakości i wydajności w dobrej cenie.

Firmom współpracującym z nami gwarantujemy:
-szybką realizacje zamówień oraz bardzo dobrą dostępność
-niewielkie wymagania ograniczające formalności do minimum
-miłą i fachową pomoc

 


 

REJESTRACJA:

1. Firma decydująca się zamówić produkt tworzy na stronie sklepu www.aab.com.pl konto klienta.

2. Prosimy o wypełnienie wszystkie niezbędne dane kontaktowe oraz dane do Faktur Vat.

3. W odpowiedzi na wiadomość potwierdzająca rejestrację prosimy o wysłanie niezbędnych dokumentów emailem (NIP, KRS/WPIS, REGON).

4. Po otrzymaniu dokumentów, obsługa sklepu zmienia poziom cenowy odpowiedni dla kupującego.

Towary nabywane przez firmy na warunkach hurtowych przeznaczone są do dalszej odsprzedaży.

 


 

ZAMÓWIENIA:

Zamówienia / System zamówień on-line:
1. Firma decydująca się zamówić produkt tworzy zamówienie na stronie www.aab.com.pl, ceny i warunki dostawy są obliczane automatycznie.

 


 

TRANSPORT:

Gwarantujemy wysyłkę w najkrótszym możliwym terminie. Wszystkie dostawy realizowane są przez firmą kurierską GLS - dostawa już następnego dnia roboczego po nadaniu! 

Koszty transportu wynoszą odpowiednio:
-13,50 zł brutto przy przedpłacie lub przelewie,
-15,00 zł brutto przy pobraniu kurierskim (max. wartość zam. 5000 zł brutto).
Zamówienia o wartości przekraczającej 1500zł netto promujemy wysyłką gratis!
Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki podczas odbioru. W razie szkody/reklamacji należy spisać odpowiedni protokół w obecności kuriera, a o tym fakcie powiadomić nas w ciągu 2 dni roboczych. 

 


 

PŁATNOŚCI:

Proponujemy następujące sposoby płatności:
-przedpłata na konto bankowe na podstawie faktury pro-forma,
-pobranie kurierskie (tylko do wartości 1000zł brutto, koszt w dziale "transport"),
-przelew z odroczonym terminem płatności (warunki poniżej).

Odroczony termin płatności i kredyt kupiecki:
Przy regularnej współpracy możliwe jest uzyskanie kredytu kupieckiego oraz odroczonego terminu płatności. Wartości te ustalane są indywidualnie przez dział hurtowy. Podstawowe warunki to:
-co najmniej cztery opłacone faktury gotówkowe o wartości większej niż 1000zł brutto,
-współpraca handlowa trwająca dłużej niż 30 dni.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel